poniedziałek, 10 czerwca 2013

Nowy blog mojego autorstwa / Eksplozja Szywiełucz



Odrobina kryptoreklamy, gdyż założyłem kilka dni temu nowego bloga, gdzie mam zamiar eksplorować bardziej przyziemne terytoria niż na Wulkanach Świata. Od wielu lat jestem związany ze środowiskiem metalowo-gotyckim, chociaż obecnie staram się trzymać nieco na uboczu. Niemniej na Darker Than Black, Blacker Than Hate będzie co nieco o moich muzycznych i filmowych fascynacjach, trochę o kobietach odzianych w zmysłową czerń i 'gotyckiej' modzie i odrobinę o osobistym postrzeganiu świata. Początkowo gdy zakładałem Wulkany Świata to miałem zamiar wrzucać jakieś personalne wtręty, ale po pewnym czasie stwierdziłem, że liczy się tylko geologia, tudzież wulkanologia i blog ma mieć charakter popularnonaukowy. I takowe podejście okazało się właściwe, dzięki niemu blog zyskał szacowne grono wiernych czytelników. DTB, BTH to moja nieco inna twarz... i zdaję sobie sprawę, że nie każdy ją zrozumie. No, ale wychodzę z założenia, że tak naprawdę nikt nie jest w stanie zrozumieć nas w pełni  - każda jednostka to specyficzne indywiduum z odrębnymi planami, marzeniami, gustami muzycznymi, sekretami, itd. Link do bloga:

http://dtbbth.blogspot.com/

Kamczacki wulkan Szywiełucz wybuchł dzisiaj silniej niż zazwyczaj generując obłok popiołu sięgający wysokości 8 km. Eksplozję poprzedziło 148 wstrząsów sejsmicznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz